loading...
فیس بوک دانلود
فرخی بازدید : 61 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

متن آهنگ جدید مهدی مدرس به نام با من اینجا :

چقدر آرومه این شب ها با تو هر لحظه و هر جا

چقدر خوبه که تو هستی کنار ما با ما اینجا

نگاه گرم تو بازم به شهر خسته جون میده

طلوع آرزوها رو به رویامون نشون میده

من و تو قطره ایم اما کنار هم یه دریاییم

به دیروز دل نمی بندیم پر از امید فرداییم

من و تو قطره ایم اما کنار هم.یه دریاییم

به دیروز دل نمی بندیم پر از امید فرداییم

تو هم با ما بیا اینجا که ما از جنس بارونیم

دلامون رنگه خورشیده با هم از عشق می خونیم

چراغ شهر خاموشه بیا تا با تو روشن شه

بیا تا شب مثل الماس توی دستای تو و من شه

من و تو قطره ایم اما کنار هم یه دریاییم

به دیروز دل نمی بندیم پر از امید فرداییم

من و تو قطره ایم اما کنار هم یه دریاییم

به دیروز دل نمی بندیم پر از امید فرداییم

MP3 – 320

Mehdi Modarres – Ba Ma Inja

MP3 – 128

Mehdi Modarres – Ba Ma Inja

 

برگرفته از سایت اکس پی دانلود www.modernite.rozblog.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 465
  • بازدید کلی : 4,360